Ettevõtlusmängu "Ettevõtlik kodanik" eesmärk on luua ettevõtluspädevust
arendav keskkond, mis toetab ettevõtlusalaste terminite kasutamist,
sotsiaalse pädevuse, suhtluspädevuse ja matemaatikapädevuse arengut.
Mängijad leiavad mängus oma tugevad küljed ja saavad neid rakendada
rollimängus. Kaks ja pool tundi kestev rollimäng, kus 10. ja 11. klassi
õpilased juhtisid seitset firmat ja asutust (kaubamaja, kliinik,
ilusalong, meediamaja, tootmine, pank ja linnavalitsus) läks korda
tänu väga headele mängujuhtidele Karl Joosep Põldsepp, Kertu Niit,
Getter Kõiv, Elisabeth Geier, Urmas Soonvald ja Roman Malõšev.
Mängu jälgisid ka Tartu Ettevõtlusküla tegevjuht Evelin Rätsep ja Ettevõtlusküla äritänava juht Tõnis Petersell.
Pärast mängu toimunud vestlusringis sai kinnitust teadmine, et kõige
rohkem õpib mängust mängujuht, kes aitab firmadel tahvelarvutitest mängu
käiku jälgida, toppamise korral aitab järje peale ja esitab kümneid
küsimusi, mis aitavad mängijatel ettevõtlusmängus edasi liikuda. Aitäh
mängijatele ja mängu juhendajatele!
No comments:
Post a Comment