Pages

Tuesday, April 8, 2014

Tom Titsi teaduskeskusekülastus

Käisime 27.-29.  märtsil Rootsi kruiisil. Reisile saime täna energiasäästunädala konkurssi võidule. Reisiseltskonna moodustasid Antsla Gümnaasiumi, Võsu Kooli ja Konguta Koolis õpilased koos saatjatega.
Hommik algas väsitavate bussi sõitudega  Antsla-Võru, Võru- Tartu ja Tartu- Tallinn. Väljasõit oli hommikul kell 11.00 kooli eest. Tallinnas väljusime bussist Tallinna lennujaamas. Rootsi läksime Baltic Queen-iga. Laev väljus kell 18.00 D-terminalist. Laeva saabudes tehti meist pilti. Meie kajuti nr oli 5530 ja see asus 5 korrusel. Õhtu oli lõbus ning kestis hommikuni. Interneti levi oli halb ja see õhtu meist keegi internetti ei saanud.
Järgmisel hommikul rootsi ajajärgi (`+1h Tallinna ajast)kell 11.00 väljusime laevast. Seal otsisime KIK-i bussi millega sõita Tom Titsi teaduskeskusesse. Sõit kestis umbes 30 minutit. Kohale saabudes nägime suurt vana maja milles asuski Tom Titsi keskus. Seal olime 3 tundi. Lõunaks saime pannkooke vahukoore ja moosiga. Keskuses oli väga palju vaatamist ja järeleproovimist. Kõige enam meeldisid meile torust alla laskmine ja vee temaatikaga ruum. Ausaltöeldes meeldis meile seal väga. Soovitame teistelgi seda külastada. Järgnevalt suundusime vanalinna kus  oli meil oli vabaaega umbes 1h. Stockholmi vanalinn oli põnev ning tekitas soovi tagasi tulla.
Õhtul alustasime sõitu kodumaa poole. Tallinna jõudes oli suur koduigatsus. Kiire tegutsemine tagas meile rahuliku ja õnneliku koju jõudmise. Üritusel osalenud tänavad Antsla Gümnaasiumi ja lapsevanemaid, kes toetasid meie ponnistusi